Scan
Wij beginnen bij klanten met het uitvoeren van een scan. Dat doen we door interviews met de mensen die een bepalende rol hebben binnen het systeem, zoals de functioneel beheerders en de HR-manager. We zitten aan tafel met de mensen die de ‘sleutels’ van AFAS Profit hebben. Daarnaast bekijken we hoe de harde kern van het systeem in elkaar zit bij jouw organisatie: de organisatiestructuur, de formatie-inrichting, de autorisatie, de filters. We zien waar je staat en waar je naartoe zou moeten.
Binnen een dag
Door de scan brengen wij binnen een dag de problemen met het systeem in kaart. Op basis daarvan leveren we een advies op, dat we met je bespreken. Vervolgens kijken we samen met jou welke oplossingen nodig zijn om de software optimaal in te zetten voor jouw organisatie en jouw medewerkers. Uitgangspunt daarbij is hoe de wereld er op HR- en selfservice-gebied uit zou moeten zien voor jouw organisatie over een aantal jaren.
Waarom een scan? Jouw en onze tijd is kostbaar. Een kleine investering aan het begin betaalt zich later terug. Zo voorkomen we dat we energie steken in de verkeerde zaken.
Na de scan
De scan raakt de kern van het probleem. Op basis daarvan gaan we, als jij dat wilt, voor je aan de slag. Maar dat doen we niet alleen, want de organisatie moet zelf een steentje bijdragen en nauw betrokken zijn. Wat wil je precies? Hoe moet het ontwerp eruit zien? Welke keuzes maak je? Wil je zelf sleutelen?
Op basis van de afspraken die we maken en de doelen die je wilt realiseren, stellen wij een plan op, met daarin een actielijst en een fasering. Daarna gaan we met elkaar aan het werk.
Als je met ons een contract sluit, zit je niet eeuwig aan ons vast. Je kunt het beëindigen wanneer je wilt, zonder opzegtermijn.
“Software is een hulpmiddel, geen doel op zich”
Wij beginnen bij klanten met het uitvoeren van een scan. Dat doen we door interviews met de mensen die een bepalende rol hebben binnen het systeem, zoals de functioneel beheerders en de HR-manager. We zitten aan tafel met de mensen die de sleutels van AFAS Profit hebben. Daarnaast bekijken we hoe de harde kern van het systeem in elkaar zit bij jouw organisatie: de organisatiestructuur, de formatie-inrichting, de autorisatie, de filters. We zien waar je staat en waar je naartoe zou moeten.
Lees verder
Kosteloos en binnen een dag
Door de scan brengen wij kosteloos en binnen een dag de problemen met het systeem in kaart. Op basis daarvan leveren we een advies op, dat we met je bespreken. Vervolgens kijken we samen met jou om, nu de diagnose gesteld is, welke oplossingen nodig zijn om de software optimaal in te zetten voor jouw organisatie en jouw medewerkers. Uitgangspunt daarbij is hoe de wereld er op HR- en selfservice-gebied uit zou moeten zien voor jouw organisatie over een aantal jaren.
Waarom een gratis scan? Jouw en onze tijd is kostbaar. Een kleine investering aan het begin betaalt zich later terug. Zo voorkomen we dat we energie steken in de verkeerde zaken. De scan is ons vertrekpunt. En die is zo cruciaal dat we die graag aan onze klanten ter beschikking stellen.
Na de scan
De scan raakt de kern van het probleem. Op basis daarvan gaan we, als jij dat wilt, voor je aan de slag. Maar dat doen we niet alleen, want de organisatie moet zelf een steentje bijdragen en nauw betrokken zijn. Wat wil je precies? Hoe moet het ontwerp eruit zien? Welke keuzes maak je? Wil je zelf sleutelen?
Op basis van de afspraken die we maken en de doelen die je wilt realiseren, stellen wij een contract op, met daarin een actielijst en een fasering. Daarna gaan we met elkaar aan het werk.
Als je met ons een contract sluit, zit je niet eeuwig aan ons vast. Je kunt het beëindigen wanneer je wilt, zonder opzegtermijn.
sluit
Software is een hulpmiddel, geen doel op zich
HR-Estafette